Acte d'Agenda

diumenge09febrer ’2519:00 h

Un matrimoni de Boston. De David Mamet

Dates
Diumenge 9 de febrer
Horari
A les 19h
Lloc
Teatre Cal Bolet

Organització i contacte:

Servei de Cultura de l'Ajuntament de Vilafranca

Emma Vilarasau i Marta Marco protagonitzen la nova versió del text de Mamet, amb direcció de Josep Maria Mestres.

ENTRADES EXHAURIDES

El 2005, Josep Maria Mestres va sacsejar l’escena catalana amb aquest text de David Mamet i tres protagonistes en estat de gràcia: Anna Lizaran, Emma Vilarasau i Marta Marco. Gairebé vint anys després, el director torna a l’obra i dona a Emma Vilarasau el paper que llavors feia Anna Lizaran, mentre Marta Marco interpretarà el paper que va fer al seu moment Vilarasau i l’Emma Arquillué, que no era al muntatge original,  hereta el paper de Marta Marco.

 

Amb diàlegs penetrants i incisius, Mamet explora les relacions de poder entre una parella benestant i gens convencional, amb personatges replets de contradiccions que emergeixen en el transcurs d’una vetllada.  

 

Una comèdia victoriana d’amor i poder rabiosament contemporània.

(fotografia David Ruano)

Fitxa artística: 

Autoria: David Mamet.

Traducció: Joan Sellent.

Direcció: Josep Maria Mestres.

Interpretació: Emma Vilarasau, Marta Marco i Emma Arquillué.

Data: diumenge 9 de febrer

Hora: 19h

Lloc: Teatre Cal Bolet

Gènere: Teatre

Durada: 100 min. 

Preu anticipada22 €/ 26 € / 28 € - ENTRADES EXHAURIDES

Venda anticipada a la taquilla del Teatre Cal Bolet dissabte 25 de gener d'11h a 13h i tots els dijous no festius de 18h a 20h.

Imatge
entrada

 

 

Imatge
Boston amb Emma

Esdeveniments calendari