El procés creatiu el percebo com un diàleg íntim entre qui soc jo en aquell precís instant i la matèria que manipulo, l'argila. Observo, toco, respecto les formes i les resistències, la fragilitat... La conversa es conscient i es lenta. Respecto profundament aquest diàleg, Es des d'aquí que m'expresso.
Imatge
