Acte d'Agenda

Inici
dimecres01juliol ’2619:00 h
Final
divendres31juliol ’2623:50 h

Capvespre de ratpenats

Dates
De l'1 al 31 de juliol
Horari
De 19 a 23.50h
Lloc

Sortida: c/ Celler (des de la carretera de Sant Martí, rotonda zona esportiva). Arribada: c/ Balcó de les Clotes (darrere el Cementiri)

Organització i contacte:

Ajuntament de Vilafranca
Itinerari per descobrir els costums d'aquests animals nocturns i altres curiositats de la natura de les nits d'estiu al Penedès.

El capvespre o crepuscle vespertí és la franja del dia que va des que el sol comença a pondre's fins que es fa fosc, i coincideix amb l'inici de l'activitat de moltes espècies nocturnes. Us proposem fer aquest itinerari des d'una hora abans de la posta de sol, i fins una hora després, la franja horària en què millor podrem observar els ratpenats. Els distingirem pel seu vol ràpid i l'aleteig constant de les seves ales.

Prepareu una llanterna, afineu la vista i veniu a explorar el mon dels ratpenats. I si us ve de gust, podeu portar menjar i parar a sopar a algun dels punts habilitats amb taules.

Apunteu-vos el CODI SECRET. Aneu a l'Oficina de Turisme i introduïu el codi al cadenat que hi trobareu... us hi espera un premi! 

Descobreix el circuit

Imatge
Ratpenats
juliol 2026
DL DT DC DJ DV DS DG